平静悠扬
Make Me Wanna Die - The Pretty Reckless

take me i'm alive 我还活着,请带我走
  never was a girl with a wicked mind 我从来都不是个很懂事的女生
  but everything gets better when the sun goes down 但当太阳下山后,一切都变的好起来
  I had everything 我拥有一切
  oppurtunities for eternity 我的青春永垂不朽
  and I could belong to the night 我与黑夜永相随
  your eyes your eyes 你的眼眸,你的眼眸
  I can see in your eyes your eyes 我可以读懂你

  you make me wanna die 你令我有想死的冲动
  I'll never be good enough 没有你,我不会更好过
  you make me wanna die 你令我想死
  and everything you love will burn up in the light 你所爱的一切 会在光与影中燃烧起来
  and everytime I look inside your eyes 每当我凝视着你
  you make me wanna die 你都会令我有想死的冲动

  taste me,drink my soul 吃掉我吧,喝掉我的灵魂吧
  show me all the things that I shouldn't know 告诉我所有我不应知道的事
  when there's a new moon on the rise 当新月静静跃过枝头
  I had everything 我拥有一切
  oppurtunities for eternity 我的青春永垂不朽
  and I could belong to the night 我可以与黑夜永相随
  your eyes your eyes 你的眼眸,你的眼眸
  I can see in your eyes your eyes 我可以读懂
  everything in your eyes your eyes 你眼中的一切

  you make me wanna die 你让我想去死
  I'll never be good enough 没有你,我不会好过
  you make me wanna die 你令我想死
  and everything you love will burn up in the light 你所爱的一切 会在光与影中燃烧起来
  and everytime I look inside your eyes 每当我凝视着你的眼睛
  you make me wanna die 你让我想去死

  I would die for you 我愿为你为你死
  my love, my love 我的爱
  I would lie for you 我愿为你瞒为你骗
  my love, my love 我的爱
  (you make me wanna die) (你令我想死)
  I would steal for you 我愿为你偷为你偷窃  
  my love, my love 亲爱的
  (you make me wanna die)(你令我有想死的冲动)
  I would die for you 我愿为你为你死
  my love, my love 我的爱

  But I bring the light 但我带来了光明
  and everytime I look inside your eyes 每当我注视你的眼睛
  you make me wanna die 你让我想去死  
  I look inside your eyes 每当我注视着你的眼睛
  I look inside your eyes 每当我注视着你的眼睛
  you make me wanna die 你让我想去死

评论
© dabaitu | Powered by LOFTER